top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 316


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

 فکر نکن بی تو تنهایم...

هنوز دو نفریم...

من هستم و عذاب .



نظرات شما عزیزان:

نيلوفر
ساعت21:00---15 بهمن 1391
اين متنو دوس دارم.
اون طرف ها هم سر بزن!


چیآ
ساعت18:11---15 بهمن 1391
ردپایت را که میگیرم از تو دورتر میشوم شاید کفش هایت را برعکس پوشیده ای

توپه
ساعت21:56---14 بهمن 1391
سلااااااااااااام داداش حتما به وبلاگم بیا یه چیز خیلی توووپ گذاشتم حتما بیا
اومدی نظر یادت نره
فقط زودی بیاد چون چن بار گذاشتم فیلتر شده


roz meshki
ساعت23:29---13 بهمن 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com